לפיד לממשלה: כך צריכה להסתיים המלחמה; ומי ישלוט בעזה?

איתי גדסי 7 Comment on לפיד לממשלה: כך צריכה להסתיים המלחמה; ומי ישלוט בעזה?

ראש האופוזיציה לפיד קורא לממשלה להגדיר את מטרות המבצע ומציע: כך צריכה להסתיים המלחמה | מיגור החמאס והחזרת החטופים, סיכול התעצמות חיזבאללה וגיוס הקהיליה הבינלאומית למאבק בציר הטרור האיראני. ולמי הוא מציע להעביר את השליטה בעזה?

17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ראש האופוזיציה יאיר לפיד קורא הערב (מוצאי שבת) לממשלה, להגדיר את מטרות המערכה: "מטרת העל שאותה חייבת המדינה להשיג בתום המערכה הנוכחית היא: בטחון מלא ויציב לכל תושבי קו העימות בישראל – בדרום ובצפון. סיום המערכה לא יכול להיעצר בניצחון צבאי. המערכה תסתיים בשינוי מציאות ובכך שיתקיימו כל התנאים הבאים:

• מיגור החמאס והג'יהאד האיסלאמי בעזה והחזרת החטופים לביתם.

• עזה תנוהל בידי מנהיגות פלשתינית אחרת, בסיוע העולם הערבי.

• סיכול התעצמות חיזבאללה בלבנון והרחקתו מהגבול.

• גיוס הקהיליה הבינלאומית למאבק בציר הטרור האיראני.

• מעל הכל: השיקום והחיזוק הקהילתי, הכלכלי, הפיזי והבטחוני של יישובי קו העימות יהיה משימה לאומית ראשונה במעלה, שתבוצע בידי שירות ציבורי יעיל ומחוייב וממשלה מתפקדת", דברי לפיד.



7 תגובות

מיין תגובות
  1. 7

    חחח לפיד תחזור למלונה שלך ושב בשקט אף אחד לא צריך ותך

  2. 5

    לא להאמין הצמא דם הזה עושה פוליטיקה בו בזמן שאנו בשבר עצום על סבלם הבלתי ישוער של רבים מאחינו והוא… אפילו אם זה לא מזיז לו לפחות היה לו את הבושה להסתיר את זה….

  3. 3

    עזה תנוהל ע"י מנהיגות פלשתינית אחרת??? הוא באמת כזה סרוט?
    חשבתי שאולי אחרי למעלה מאלף נרצחים וכמעט 200 חטופים הם כבר יקלטו ש"מסירת שטחים זה סכנת נפשות"!!! הרבי מליובאוויטש אמר שצריך להגיד תהילים בשביל אותם ראשי ממשלות שבידם הדבר להחליט לגבי מסירת שטחים, שבעז"ה יכנס בהם דעת להחזיר את השטחים לבעלות יהודית…

  4. 2

    בלה בלה בלה, עם הגדרות ותתי הגדרות אי אפשר לשנות את המציאות המסובכת. מה לפיד מציע? מיגור החמס, והעברת השליטה לידי מנהיגות פלסטינית אחרת? בואו נקרא לילד בשמו, הכוונה היא הרשות הפלסטינאית (אש"ף) כי הרי אף אחד בעולם לא ייתן יד למשהו אחר. אז בואו נבדוק מהקורא כעת בג'נין (עיר ברשות הפלסטינית) ומה קורא בטולכרם, ובואו נלך למקום הכי "מתון" – רמאללה, ראינו מה קורה למי שבטעות נכנס לרמאללה, האם יאיר לפיד מוכן להיכנס לבד לרמאללה בלי אבטחה ובלי זיהוי של אח"ם (ואולי אפילו עם זיהוי ש אח"ם…), המציאות הזו מראה על יותר מהצהרת כוונות למה חותרים ומה מאווייהם של רוב הפלסטינאים ולא משנה תחת איזה שם, חמס או אש"פ או כל שם אחר. אין ולא יהיה שום פתרון בדרך הטבע לתסבוכת בה נמצאים אזרחי ישראל. יש מי שמנהל את העולם ורואים בחוש שהוא יצר את המציאות הזו, כדי שאולי ישכילו (כן, גם לפיד) לחזור אל השם בקיום מצוות, לימוד תורה, והרבות תפילה, לחזק את לימוד תורה בישיבות (שנואי נפשו של לפיד) הכוללים ותלמודי התורה. יאיר יאיר! עד מתי תקשו עורפכם אתם וחבריכם? עד מתי תזרו חול בעיני הציבור? בינו נא זאת!

  5. 1

    תודה על השיעור
    בדיוק חיפשנו איזה משהו שיזמזם ברקע